dinsdag

katten, avondeten en een herinnering

Goedemorgen,

Het zijn vaak de kleine dingen die het doen op een dag en dit gebeurde er gisteren

  • Met een kat op je benen lekker op de bank zitten.
  • Dat manlief woordeloos boodschappen ging doen en het avondeten maakte, toen hij zag dat ik nog redelijk gestresst bezig was voor mn werk, ook al was ik net thuis van mn werk.
  • Een herinnering krijgen aan toen de katten net bij ons waren, ze zijn ondertussen al weer 5 jaar oud.... aaaw wat waren ze schattig :-)

Gelukkig kan ik hierop focussen in plaats van op gedoe over afwassen, strijken, de was in de droger doen, dat er iemand absoluut niet wou fietsen en uiteindelijk toch ging, dat er drinken werd gehaald maar nét niet wat de ander wou, dat de keuken een puinhoop is (met als argument "niet mijn week..") en dat Suzy absoluut weigert om opgepakt te worden voor naar de dierenarts (met veel uithalen van klauwen en gesis) en dat we dus wéér niet zijn geweest.

Ik ben benieuwd wat de dag van vandaag brengt... 

Een fijne dinsdag!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!